Wednesday, May 13, 2009

6 haribulan 6 tahun 2009


Salamz...kengkawan..

Gile lame ah, x update blog nih. Biasela carik sesuap nasi untuk anak isteri..betol2 time consuming.

Tarikh yang aku post untuk tajuk ni memang istimewa. Mane tidaknya..tak cukup jari kaki dengan tangan nak kira jemputan kahwin dari kawan-kawan sekolah. Dulu, ingatkan tahun 2008 musim kawin beramai-ramai..tapi aku rase 'award' tu patut jatuh kepada tahun 2009!.

Andai aku ada ability untuk split badan aku kepada 16 bahagian..mungkin aku mampu untuk pegi semua jemputan tuh.

Hmmm...ability untuk teleport macam dalam movie 'Jumper' tu pun kira ok la jugak.

Tapi apakan daya kawan-kawan, langit tak selalu cerah!

Tahniah untuk semua yang bakal bergelar suami dan isteri..
Yang baru jadi parent pun tahniah jugak...
Yang dah ade calon suami & isteri pun tahniah jugak...
Yang baru graduate pun tahniah jugak...

Aku susun sepuluh jari, mintak maaf sekali lagi..andai x dapat penuhi jemputan korang. Aku & isteri doakan, moga jodoh berkekalan..dikurniakan anak yang soleh & solehah!

All the best mates!

*damn..report aku belom siap lagi rupe2nye..sibuk nak blog jugak!

No comments:

Post a Comment

dah mengomen